החלפת מנעול לדלת, החלפת צילינדר

החלפת מנעולים

החלפת מנעול וצילינדר לדלת

מנעולנים מגדירים את אומנות פריצת המנעול שהמפתח אבד. אנו מראים לך כיצד להסיר את מנעול הדלת ואת חיפוי הדלת באמצעות הצילינדר. זהו גליל מתכת קטן שאליו אתה מכניס את המפתח למנעול שלך כאשר ברצונך לנעול או לפתוח דלת.

אם אתה מחפש מחליף מנעולים בצפון שיתקין את מנעול הבית שלך

החלף את המנעול הנוכחי שלך כדי לפתוח אותו במפתח חדש אחר. אם אתה מזמין במנעולן להחליף מנעול, שאל אם שירות המנעולנים יכול "להחליף" מחדש את המנעול ללא המפתח עם פריצה או אם עליך להחליף את המנעול כולו במנעול שווה ערך. החלפת מנעול לדלת הוא זול יותר משחזורו מחדש מכיוון שאתה מאבד את המפתח למנעול וזה יהיה זול יותר להחליף את מפתח העבודה במנעול שלך במפתחות השונים במקום להחליף את המנעול עצמו. אם אתה איבדת את המפתח , לעתים  זול יותר להחליף את המנעולים מאשר לתקן אותם.

ניתן להחליף את ידית הדלת ללא צורך בהחלפת כל המנעול

אך על הדלת החדשה להיות מצוידת בידית דלת רגילה. כיצד לתקן מנעול לדלת: האם ייתכן שצילינדר – המנעול הסיבובי או הבריח הוחלפו? שאר מאמר זה יראה לך כיצד להחליף צילינדר נעילה כשאתה מזמין שירות מנעולים. כאן מוחלף צילינדר נעילת הדלת במנעול הדלת ונפתח במפתח ללא שימוש במפתח.

הברגים מהדקים את הצילינדר לתוף המנעול

מה שמקשה על פירוק הברגים ברגע שהדלת סגורה. זהו הצעד הראשון להחלפת הברגים מהמנעול כאשר הם כבר לא ניתנים לתיקון המנעול. שחרר את ידית הדלת והפחית את הלחץ על המנעולים כך שיהיה קשה יותר להחלפת המנעול.

אם צילינדר הנעילה של הדירה בצפון ניזוק או אבד

תוכל להזמין מנעולן שיחליף את המנעול. אם אתה חושב לחדש או להחליף מנעול של הדירה או צילינדר, או אם החלפת מנעולי דלתות או חלונות בביתך או בעסק שלך, דאג להחליף אותם. מנעולנים יכולים אפילו להתקין או להחליף מנעולי דלתות מחסן, וייתכן שיהיה צורך גם להחליף או להחליף התאמת מנעולים חלופית הדורשת צילינדר חדש או סוג אחר של מנעול לדלת או לחלון. הם יכולים לעזור לך גם אם אתה זקוק למנעולים חלופיים שאתה צריך להתאים ולשנות, והם בדרך כלל מסוגלים להתאים לדלתות מכל סוג.

אם ברצונך להחליף או לשדרג צילינדר לדלת רב בריח או דלת חסם שריונית או להחליף מפתח, החלפת הצילינדר עשויה להיות תשלום סביר ונוח.

הסיבה שתצטרך להחליף צילינדר למנעולי דלתות רכב

כדאי שתדע מה זה לפני שאתה מתכונן להחליפו. שמן את מנעול הסגירה אל ידית הדלת החיצונית ונקה את ידית הגליל במגבת בזמן שאתה מתכונן להתקין המנעול החדש. באפשרותך לפתוח את הדלת בה אתה מחליף את צילינדר נעילת הדלת שלך על ידי פתיחת מנעול הדלת מבפנים או עם מפתח ואז פתיחתה באמצעות המפתח שלך.

נסה לפתוח את צילינדר המנעול הפגום על ידי הכנסת מפתח למנעול והפעלתו

כדי לפתוח את הדלת. נסה להפעיל מפתח נעילה פגום מבלי להכניס את המפתח למנעול ולסגור אותו כדי לפתוח את הדלתות. נסה להפעיל צילינדר נעילה פגום מבלי להכניס את המפתחות או לסובב אותם לפני פתיחת הדלתות. הסר את המנעול מהדלת בעזרת מברג וקח אותו לשירות מנעולנות. אם אין לך מפתח, יהיה עליך להחליף את המנעול צילינדר, להסיר את המנעולים ולקחת אותו למנעולן המקומי שלך, שם מנעולן דלתות יכול לשכפל אותו תמורת 10-70 שח. אם יש לך נעילת דלת אלקטרונית, בדוק שהידית החיצונית פועלת באמצעות המפתח שבצילינדר סגירת הדלת ולחץ על כפתור הסגירה הפנימי. בדוק שהמפתחות נמצאים בו ואין בהם דלתות או מנעולים אלקטרוניים, וכי הם אוחזים מבחוץ או השתמש במקש כדי ללחוץ על כפתורי הסגירה מבפנים. אל תיקח מפתח מפוקפק להכנת מפתח כפול לדלת או למנעול- מכשיר נעילה כמו מנעול.

החלפה למנעול איכותי מסוג רב בריח, אווה, מולטילוק, קבא מנעול mt5, אתה אמור לקחת את הצילינדר לשירות ההחלפת מנעולים מקומי מהצפון, לקנות מנעול צילינדר רזרבי ולשכפל אותו עבורך במהלך העסקה. קניית צילינדר למנעול הדלת מסוג איכותי מנעול הדלת, תוכלו להוציא את הצילינדר מידו לצורך נעילה שכפול והחלפה.

אנו במנעולן בצפון נותנים שירותי החלפת מנעולים בצפון הארץ, ואם צריך גם במרכז הארץ ממנעולן מרחובות, המנעולנים בצפון יתנו שירות  כגון החלפת מנעולים בטבריה או החלפת מנעול צילינדר בעפולה, בבית שאן, ביקנעם, בתענכים, בכרמיאל, בצפת, קריות, עמק הירדן, קרית טבעון ובכל ישוב בצפון הארץ הארץ 7 ימים בשבוע גם בשבתות ובסופי שבוע. אם והנכם בסיטואציה זו לא לדאוג כי במנעולן בצפון אנו מגיעים במהירות לכל הישובים

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ