לפני שמזמינים מנעולן רכב

להלן 5 דברים שעליך לעשות לפני שתתקשר למנעולן רכב:

1. הישאר רגוע
לעתים קרובות כאשר ננעלים מחוץ לרכב, אנשים מתחילים להיכנס לפאניקה וזה הגיוני מכיוון שרכב נעול הוא מתסכל ויכול להעיב על שיקול דעתך בהתחלה. בתרחיש זה, מומלץ להישאר רגועים. אולי יש דרך לחזור פנימה. התחל על ידי בדיקה כפולה שאתה באמת נעול. לא נדיר שמנעולנים מגיעים ומגלים שהרכב למעשה אינו נעול. לכן, בצעו הברכיים ברכבכם וודאו כי אין דלתות או חלונות פתוחים שתוכלו לנצל.

2. חפש מפתח נוסף
לאחר שאישרת שאתה באמת נעול מחוץ לרכב שלך וזקוק למנעולן רכב בצפון, השלב הבא הוא לחפש מפתח רזרבי. אנשים רבים נוטים להחזיק חילוף בארנק, בכיס וכו '. לכן, זה רעיון טוב. אם יש לך אנשים יקרים שאולי אוחזים במפתח רזרבי למקרי חירום, אל תהסס להתקשר אליהם. אמנם זה יכול להיות טרחה להטריד אדם אחר למפתחות הרכב שלך, אך זו הדרך החסכונית והיעילה ביותר להחזיר גישה לרכב שלך.

3. נסה פונקציות מרחוק
מכוניות מודרניות רבות מאפשרות לך לפתוח את הדלת ולהפעיל את המכונית אם פוב מפתח מרחוק ממוקם בקרבת מקום. לכן, בדקו האם מכשיר המפתח המרוחק נמצא ברכב והוא קרוב מספיק כדי לאפשר לכם לנתק את המנעול.

4. אל תנסה בשיטות מוט לפריצת רכב
כאשר אתה נעול מחוץ לרכב שלך, אתה עלול להתפתות למצוא דרך חכמה לתוכו. לדוגמה, חלקם עשויים לנסות להשתמש במתלה תיל על מנת לגשת לכפתור הנעילה. עם זאת, בעוד שפתרון זה עלול לגרום לפתיחת הנעילה של הדלת, הוא עלול לפגוע בה שיקר מאוד לתקן. במקרים אחרים, אתה עלול להתפתות לשבור את החלון. זכור כי הזכוכית אינה מיועדת להישבר בקלות, אפילו בכוח אכזרי. ניסיון לשבור אותו רק יביא לסיבוב או להיסדק – בעיות שיכולות להיות יקרות מאוד לתיקון.

5. קבל אינפורמציה בטוחה
אם מיצית את כל האפשרויות שלך, אז הגיע הזמן להתקשר למנעולן מוסמך. לפני שתשלוף את הטלפון ותתקשר למנעולן בצפון הארץ, מומלץ לוודא שאתה מודע לסביבתך. סע למקום אחר אם אינך מרגיש בטוח באזור בו אתה חונה.

שירותי מנעולנות אצלנו הוא עסק בבעלות מקומית ומשפחתית עם למעלה מ 10 שנות ניסיון בגאווה להציע שירותי נעילה, כספות ולדלתות ללקוחות מגורים ובעלי עסק בצפון הארץ, ובאזורים הסובבים לצפון הארץ ומרכזה. אם יש לך שאלות בהחלפת מנעולי דלתות, או שירות מנעולים ומפתחות מכל סוג שהוא, התקשר עוד היום 0529252323

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ