מנעולן בתענכים, מנעולנים תענכים, שירות 99 שח

מנעולן מקצועי מראשון לציון
מנעולנים בתענכים

פורץ מנעולים בתענכים

רצונכם בפורץ מנעולים בתענכים שהוא גם מנעולן מורשה? אצלנו במנעולן בצפון התמחות היא בפריצת כספות  בפריצת מנעולים לרכב, פורץ דלתות של בתים התקנת קודנים, החלפת צילינדרים מנעולים.

המפתח הלך לאיבוד ואתם מחפשים מנעולן בתענכים שמתמחה גם בתור פורץ מנעולים ומנעולן מוסמך בתענכים, מנעולן בתענכים והסביבה!

תדאג שהמפתחות שלך יישארו בידי מנעולן אמין – מנעולן מורשה חברת רב-בריח – דלת שריונית חוסם – דלתות פלרז- והוא מחליף המנעולים והמנגנונים לדלת שביקשתם, התקנת מנעול כספת עליון, מתקין דלתות פלדלת .שירותי פריצת מנעולים וכל נושא המנעולנות והמנעולים.

פורץ דלתות בתענכים

המנעולנים בצפון הארץ בתענכים הנותנים עבודת מנעולנות ופריצה בתענכים , 24 שעות 7 ימים בשבוע, גם בשבתות. המנעולנים בצפון ובתענכים מתקינים מוצרים מקוריים בלבד, מחברות ומותגים הטובים שיש הכולל מתן אחריות על כל עבודת המנעולנות הכולל פריצת דלתות נעולות עם הכלים הטובים שיש למנעולנים בצפון.

מנעולן מורשה בתענכים מציע שירות מנעולן בכל נישת המנעולנות: פורץ מנעולים, פורץ רכבים, פורץ דלתות בתענכים, פורץ כספות, התקנת מחזירי דלת, תיקון דלתות, תיקון מנעולים והחלפת צילינדרים, החלפת מנעולים וצילינדרים מכל המותגים, צילינדר רב-בריח, צילינדרים חברת מולטילוק,ו mt5, קבא, אווה וכל המנעולים הטובים שמייצרים היום בארץ ובעולם

אנו המנעולנים בתענכים מתקינים עינית דיגיטלית לדלת, התקנת מנעול כספת כגון מנעול כספת עליון איטלקי גואל מנעול כספת עליון מעוד דגמים, התקנת מנעול חשמלי לשערים ומנעול אלקטרו מגנטי ולכניסה לבתים, החלפת מנגנון לדלת ומנעול לדלתות רב-בריח, החלפת מנעול לדלתות חוסם, החלפת דלתות של מחסן, החלפת מנגנון לשערי כניסה למוסדות, התקנת והחלפת ידיות בהלה ותיקון דלתות בתענכים, התקנת דלתות לחדרים ולכניסה לבית, החלפת ידיות לדלתות, תיקון דלתות לדלת ממד ועוד.

 מנעולן ממורשה בתענכים ממנעולן בצפון 24/7. 

תיקון דלתות בתענכים

אצלנו במנעולן בצפון בתענכים וסביבתה מתקנים גם את כל סוגי הדלתות:

  • תיקון דלתות פלדלת בתענכים זה זו העבודה שמידי פעם צריכים לעשות איזון דלת או תאו החלפת המנעול והצילינדר בדלת, יש תרחישים של כיוון הסף התחתון בדלת התופעה קיימת בדלתות פלדלת רב בריח ושריונית חסם דלתות פלרז ורשפים.
  • תיקון דלת רב בריח בתענכים דלת  חסם שריונית, דלתות רשפים ועוד. ישנם מקרים שכוחות הכיבוי  פורצים דלת ואנו נדע איך לתקן או להחליף את הדלת.
  • תיקון ופריצת דלתות מעץ בתענכים – כגון החלפת משקוף, צביעת משקוף לדלת, קיצור הדלת לאחר ריצוף . המנעולים הקיימים בדלת עץ הם מנעולים חבויים לדלת כגון מנעול 101, מנעול פאבלוק ועוד. 
  • תיקון דלת מאלומיניום – גם בדלתות אלמיניום קיימים מנעולים שהם חבויים שמתאימים גם לדלת עץ וגם דלת אלמיניום ניתן לקצר.
  • דלתות זכוכית לתיקון דלתות מזכוכית קיימים מנעולי חובק זכוכית,  מנגנון  רול צר חבוי לדלת זכוכית, מנעולים צרים לכיוון דלתות זכוכית, כיוון דלתות זכוכית וכיון דלת זכוכית, תיקון מחזירי דלת ריצפתי.
  • תיקון דלת ממ”ד בתענכים תיקון דלתות ממ”ד קיימות במגוון גדול עם תקלות מסוימות תקלות כגון איזון דלת ממד, קיצור דלת הממד, החלפת פרזולים וידיות לדלת הממד, מנעול כספת עליון לדלת ממ”ד.
  • התקנת ידיות בהלה בתענכים -התעסקות המנעולנים בתענכים בידיות בהלה ותיקון דלתות אש, התקנת ידיות בהלה גם לדלתות אש על פי דרישה, התקנת מחזירי דלת ועוד, אנשי תיקון דלתות בתענכים המחוייבית לזמינות ולעבודה מקצועית ביותר.

החלפת מנעולים בתענכים

שירותינו בהחלפת מנעולים ותיקון מנעולים בתענכים ושירות מנעולנות בתים בתענכים* פריצת מנעולים לדירה * מנעולים בטיחותיים וברמה מעולה ומנעולים נגד פריצה שנקראת פריצת מנעולים שקטה* התקנת מנעולי תלי ומנעולי רתק לעסקים ודלתות* התקנת מנעולים חשמליים ומאסטר* החלפת צילינדרים ומנעולים בדירה והתקנת מנעול כספת עליון בתענכים* החלפת ידיות לדלתות*  החלפת מנעולים לתיבות הדואר* מנעולים חשמליים עם קודנים לדלת ומנעולים חכמים ללא מפתח* מערכת אנטר ואילוק ללא מפתח* דלתות אש* תיקון והתקנת ידיות בהלה*

בחירת מנעולן בתל אביב
מנעולן רכבים

פורץ רכבים בתענכים

-מחירים מיוחדים לפריצת רכב לתושבים בתענכים– מנעולן רכב במחיר זול, מומחה בפריצת רכבים בלי כל נזק ובדקות בודדות פורצים ללא נזק את כל הרכבים עם הציוד החדיש ביותר שיש גם בפריצת רכבים חדישים ויוקרתיים הכוללים עם נעילת וואקום לדוגמת רכבים גרמניים עם וואקום שפורצים על ידי מכשיר פריצת רכבים טורוקודר יוקרתי שמנעולני רכב מעטים שמתמחים לפרוץ רכב שכזה, שחזור מפתחות שהלכו לאיבוד.

-השירות בפריצת הרכבים בשרות הגון. ואפשרות לייעוץ טלפוני חינם במנעולנים בצפון.

פורץ כספות בתענכים

היה ושכחתם הקוד של הכספת או שנגמרה הסוללה בכספת, מפתח הכספת הלך לאיבוד, ואתם רוצים לשנות מספר קומבינציה בכספת. אפשרי להזעיק פורץ כספות בתענכים מקצועי ממנעולנים בצפון שיתקנו עבורכם את הכספת או יפרצו לכם אותה בדרך מקצועית וטובה וניתן לקבל גם שירות מכירה והתקנה של כספות בתענכים, אם אתם זקוקים לפורץ כספות מורשה בתענכים, הזמינו את מנעולנים בצפון גם בתענכים 052-9252323 . פורץ כספות מורשה יידע גם לייעץ עבור כספת שתתאים לכם על פי רצונכם. לא כל מנעולן מורשה בתענכים הוא גם פורץ כספות מוסמך ומורשה ומומלץ לבדוק אם המנעולן  הוא באמת פורץ כספות מהתענכים מנוסה וגם מוסמך והאם הוא מכיר איך לתקן או לפרוץ לכם את הכספת שברשותכם, גם אם כספת קטנה לבית לבין כספת כבדה שנמצאת בבתי עסק שונים, כמו כן ניתן גם לקנות כספות מטובי היצרנים של הכספות לפי רמת ההגנה שתרצו .

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ