מנעולנים בצפון הארץ, מנעולן בצפון, החל מ99 שח

המנעולנים המקצוענים מחיפה
מנעולנים בצפון

מנעולן בצפון

מחפשים לכם פורץ מנעולים בצפון שהוא מנעולן מורשה בצפון הארץ? אצלנו במנעולן בצפון התמחות היא בפריצת כספות בפריצת מנעולים לרכב, פורץ דלתות של דירות התקנת קודנים ואינטרקום, החלפת מנעולים.

המפתח אבד ואתם מחפשים מנעולן בצפון הארץ שמומחה גם בתור פורץ מנעולים ומנעולן מוסמך בצפון, מנעולן צפון  והסביבה!

תדאג שהמפתחות תמיד יהיו עם מנעולן אמין – מנעולן מורשה חברת רב-בריח – חברת דלות שריונית חוסם – דלתות פלרז- והוא מחליף המנעולים והמנגנונים לדלת שביקשתם, התקנת מנעול כספת עליון, מתקין דלתות פלדלת .שירותי פריצת מנעולים וכל נושא המנעולנות

פורץ דלתות בצפון

המנעולנים בצפון הארץ הנותנים עבודת מנעולנות ופריצה בצפון , 24 שעות 7 ימים בשבוע, גם בסופ"ש. המנעולנים בצפון מתקינים רק מוצרים בלבד, מחברות והסחורה מהטובים שיש הכולל מתן אחריות על כל עבודת המנעולנות הכולל פריצת דלתות נעולות עם הכלים הטובים שיש למנעולנים בצפון.

מנעולן מורשה בצפון הארץ מציע שירות מנעולן בכל נישת המנעולנות: פורץ מנעולים, פורץ רכבים, פורץ דלתות צפון, פורץ כספות , התקנת מחזיר דלת, תיקון דלתות, תיקון מנעולים, החלפת מנעולים וצילינדרים מכל החברות, צילינדר רב-בריח, צילינדרים חברת מולטילוק, mt5, קבא, אווה וכל המנעולים הטובים שמשווקים היום

אנו המנעולנים בצפון מתקינים עינית דיגיטלית לדלת, התקנת מנעול כספת כגון מנעול כספת עליון , מנעול כספת עליון מעוד דגמים, התקנת מנעול חשמלי לשערים ולכניסה לבתים, החלפת מנגנון לדלת ומנעול לדלתות רב-בריח, החלפת מנעול לדלתות חוסם, החלפת דלתות של מחסן, החלפת מנגנון לשערי כניסה למוסדות, התקנת והחלפת ידיות בהלה ותיקון דלתות בצפון, התקנת דלתות לחדרים ולכניסה לבית, החלפת ידיות לדלתות, תיקון דלתות לדלת ממ"ד ועוד.

 מנעולן ממורשה בצפון ממנעולן בצפון הארץ 24/7. 

תיקון דלתות בצפון הארץ

אצלנו במנעולן בצפון הארץ מתקנים גם את כל סוגי הדלתות:

  • תיקון דלתות פלדלת זה זו העבודה שמידי פעם צריכים לעשות איזון דלת או תאו החלפת המנעול והצילינדר בדלת, יש תרחישים של כיוון הסף התחתון בדלת התופעה קיימת בדלתות פלדלת רב בריח ושריונית חסם דלתות פלרז ורשפים.
  • תיקון דלת רב בריח דלת  חסם שריונית, דלתות רשפים ועוד. ישנם מקרים שכיבוי אש פורצים דלת ואנו נדע איך לתקן או להחליף את הדלת.
  • תיקון דלתות מעץ – כגון החלפת משקוף, צביעת משקוף לדלת, קיצור הדלת לאחר ריצוף הדירה . המנעולים הקיימים בדלת עץ הם מנעולים חבויים לדלת כגון מנעול 101, מנעול פאבלוק אמריקאי ועוד. 
  • תיקון דלת מאלומיניום בצפון– גם בדלתות אלמיניום קיימים מנעולים חבויים שמתאימים גם לדלת עץ וגם דלת אלמיניום ניתן לקצר.
  • דלתות זכוכית לתיקון דלתות מזכוכית קיימים מנעולי חובקי זכוכית,  מנגנון  רול צר חבוי לדלת זכוכית, מנעולים צרים לכיוון דלתות זכוכית, כיוון דלתות זכוכית וכיון דלת זכוכית, תיקון מחזירי דלת ריצפתי.
  • תיקון דלת ממ”ד  בצפון תיקון דלתות ממ”ד קיימות במגוון גדול עם תקלות מסוימות תקלות כגון איזון דלת ממד, קיצור דלת הממד, החלפת פרזולים וידיות לדלת הממד, מנעול כספת עליון לדלת ממ”ד.
  • התקנת ידיות בהלה בצפון הארץ -התעסקות המנעולנים בצפון בידיות בהלה ותיקון דלתות אש, התקנת ידיות בהלה גם לדלתות אש על פי דרישה, התקנת מחזירי דלת ועוד, אנשי תיקון דלתות בצפון המחוייבית לזמינות ולעבודה מקצועית ביותר.

החלפת מנעולים בצפון הארץ

אנו מומחים גם בהחלפת מנעולים ותיקון מנעולים בצפון ושירות מנעולנות בתים בצפון* פריצת מנעולים לדירה * מנעולים בטיחותיים וברמה גבוהה ומנעולים נגד פריצה שנקראת פריצה שקטה* התקנת מנעולי תלי ומנעולי רתק לעסקים ודלתות* התקנת מנעולים חשמליים ומאסטר* החלפת צילינדרים ומנעולים בדירה והתקנת מנעול כספת עליון בטבריה* החלפת ידיות לדלתות*  החלפת מנעולים לתיבות הדואר* מנעולים חשמליים עם קודנים לדלת ומנעולים חכמים ללא מפתח* מערכת אנטר ואילוק ללא מפתח* דלתות אש* תיקון והתקנת ידיות בהלה*

מנעולן רכבים

פורץ רכבים בצפון

-מחירים מיוחדים במנעולנות רכב לתושבים בצפון הארץ– מנעולן רכב במחיר זול, מומחה בפריצת רכבים בלי כל נזק ובדקות בודדות פורצים ללא נזק את כל הרכבים עם הציוד החדיש ביותר שיש גם בפריצת רכבים מפוארים ויוקרתיים הכוללים עם נעילת וואקום חשמלית לדוגמת רכבים גרמניים עם וואקום שפורצים על ידי מכשיר מדוייק לדגדוג הנקרא טורבו רקודר  שמנעולני רכב בודדים שמתמחים לפרוץ רכב שכזה, שחזור מפתחות שאבדו ועוד.

-השירות בפריצת הרכבים בשרות הגון. ואפשרות לייעוץ טלפוני חינם במנעולנים בצפון.

פורץ כספות בצפון

במידה ושכחתם קוד הכספת או שנגמרה הסוללה בכספת, מפתח הכספת אבד, ואתם מעוניינים לשנות את הקומבינציה בכספת. אפשרי להזעיק פורץ כספות בצפון מקצועי ממנעולנים בצפון שיתקנו עבורכם את הכספת או יפרצו לכם אותה בדרך מקצועית וטובה  וניתן לקבל גם שירות מכירה והתקנה של כספות בצפון ,היה ואתם זקוקים לפורץ כספות מורשה בצפון, הזמינו את מנעולנים בצפון בכל עיר בצפון הארץ 052-9252323 . פורץ כספות מורשה ומוסמך יידע גם לייעץ עבור כספת שתתאים לכם על פי רצונכם. לא כל מנעולן מורשה בטבריה הוא גם פורץ כספות מוסמך ומומלץ לבדוק אם המנעולן  הוא באמת פורץ כספות מצפון מנוסה וגם מוסמך והאם הוא מכיר איך לתקן או לפרוץ לכם את הכספת שברשותכם, גם אם כספת קטנה לבית לבין כספת כבדה שנמצאת בבתי עסק שונים, כמו כן ניתן גם לקנות כספות ממיטב היצרנים של הכספות לפי רמת ההגנה שתבקשו .

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ