התקנת ידיות בהלה, ידית בהלה

ידית בהלה בצפון

שירות תיקון ידיות בהלה בצפון

חייג אלינו 24 שעות 0529252323

החלפת ידיות בהלה והתקנת ידיות בהלה לבתי עסק ולאולמות.

ישנה תקלה בידית הבהלה בבית העסק או באולם ומקום העבודה, ידית בהלה תקולה או שהנכם זקוקים להתקנת ידית בהלה על פי דרישה, חייגו למנעולן בצפון שזמינים עבורכם לתיקון או התקנת והחלפת ידיות בהלה ממגוון החברות ואופן השימוש, ותיקון ידיות הבהלה באמצעות מומחים בידיות הבהלה בדרך מקצועית וטובה 24 שעות.

חובת ההתקנה ידיות הבהלה בדלתות כגון דלת אש המשמשת כפתח מילוט

למעשה ישנו חוק שמגביל שבמבנים ציבוריים מוסדות חינוך ואולמות כנסים בהתקנת ידיות בהלה בהמון מבנים הציבוריים כגון- בקניונים, במפעלים באולמות ובתי קולנוע, בבתי ספר מעל 100 תלמידים, באוניברסיטה, באולמות כנסים, מועדונים ובבתי מסחר ומפעלים  . במידה וישנה תקלה בידית הבהלה, חובה לתקן את הידית במהירות,

תפקידה הראשי של ידית הבהלה, במידה וחלילה פרצה שריפה או קצר חשמלי וכל אירוע המהווה פאניקה ובכל אירוע לא תקין שיש וישנו צורך דחוף בהמלטות מהזירה, יוכלו נמצאי האולם במקרה שכזה להימלט בצורה בטוחה מהמקום. ידית הבהלה נותנת אופציה לפתוח את הדלת על ידי דחיפת מוט הידית באירוע מילוט חירום בעזרת דחיפה ללא היתקעות וללא שימוש על ידי מפתח. ותהיה אפשרות לפתוח את ידית הבהלה ובכך הדלת תפתח בלי בעיה ותקלות.

סוגי ידית הבהלה שיעזרו לנו בשעת צרה:

  • ידית הבהלה שמתקינים אותם בדלתות אש בשעת חירום
  • ידיות הבהלה שמורכבים  בדלתות זכוכית
  • ידיות בהלה שמתקינים בדלתות דו כנפיות ולשערים וכניסות רחבות, המיוצרות מחברות איזאו, ייל ועוד.
מה הוא חוק התקנת ידיות הבהלה?

ידיות הבהלה (PANIC) הם מנעולים שייעודם והם מותקנים במקומות ציבוריים והומי אדם, והם מאפשרים פתיחה מהירה וקלה של הדלת מבפנים כלפי חוץ – גם כאשר הדלת נעולה.

לפי החוק משנות ה90, כל בעל עסק שיש לו עובדים רבים כמאה ויותר או או מוסד חינוכי מעל 100 תלמידים ויותר חובה להתקין ידית בהלה אם זה בקומת היציאה המבנה שמוגדר כיציאת חירום. מיד עם סיום התקנת ידיות הבהלה יבואו לבית העסק נציג מכבי אש בשביל לבדוק ולאשר את בית העסק, היה שידיות הבהלה פגומות אזי בית העסק לא יאושר להפעלה.

ידיות לדלת
התקנתם של ידיות הבהלה בדרך הכי טובה בטוחה ותקנית

אם ואתם רוצים או ששיש צורך בהתקנת ידית בהלה לבית העסק שלכם התקשרו למנעולן בצפון וצוות מנוסה  מאוד בהתקנת ידיות בהלה ועם רזומה רב יבוא אליכם לבית העסק או למקום העבודה להתקנה או לתיקון ידית הבהלה, התקשרו אלינו 0529252323.

מומחיותנו גם להתעסק גם במנעולנות דירות ובהחלפת מנעולים וצילינדרים חוץ מידיות בהלה, תיקון דלתות פריצת כספות, איזון וכיוון דלתות, מנעולנות רכב ופריצת רכב, תיקוני דלתות אש והתקנה, התקנת מחזירי דלת ועוד.

בזמינות מלאה של 24 שעות.

 חייגו  או התקשרו לייעוץ חינם ונחזור מיד אליכם  052-9252323.

שירות התקנה ותיקון ידיות בהלה ניתן לקבל שירות ידיות בהלה מאתנו באזורים הרשומים מטה.

ידית בהלה באזור הצפון ובערים  כגון קריות, טבריה, נוף הגליל, עפולה, מגדל העמק, קרית טבעון, נצרת, תענכים, עמק הירדן, בית שאן ובכל ערי ויישובי הצפון.

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ