תיקון דלתות בצפון, זולים ואמינים 24 שעות

תיקון דלת בצפון הארץ

תיקוני דלתות

סיבות רבות ישנם להזמנת תיקון דלתות והתקנתן, כדוגמת תיקון דלתות שונות שהמפתחות שלהם הלכו לאיבוד ומצריכים פריצה, פתיחת הדלת הקשה ושהמפתחות הדלת לא רוצות לתפקד, דלת שיש צורך גם באיזון וכיוון הדלת עקב הבריחים המסרבים להיכנס את החורים שלהם במשקוף וסיבות רבות שגרמו לתקלות בדלת. במצב זה מומלץ להזמין איש תיקון דלתות בצפון הארץ בשביל לתקל לכם את הדלת בבית גם אם מדובר בדלת פלדלת מסוג רב בריח ושריונית חסם או תיקון כל דלת אחחרת בבית, הכולל תיקון דלתות עץ בצפון או דלת אלמיניום, במנעולן בצפון יש מנעולנים המומחים בתיקון הדלתות לבתים וחדרים וגם דלתות כניסה לבניינים, תיקון דלתות אש עם ידיות בהלה 24 שעות! בכל עיר בצפון.

 

המנעולים ממנעולן בצפון מומחים בתיקוני הדלתות שיש באזור הצפון  המקצוענים בעבודת תיקוני הדלתות שיש בתחום המנעולנות הנותנים גם שירות מנעולן ומתקין דלתות בחירום בשבתות ובחגים, חייגו שמומחה לתיקן הדלתות  גם דלתות על יחדי נעילה חכמה הצריכות כלים יעודים לתיקון הדלתות מסוג זה, מנעולנים בצפון הם המקצוענים בתיקון דלתות בצפון ללא נזק ותוך כדי מתן אחריות יבואו לתקן לך את הדלת בכל שעה ביום גם לחלץ מפתח שבור בדלת ועוד, תמיד נהיה זמינים בשבילכם!

מנעולנים מתקני דלתות מכל הסוגים

הרקע בתחום והניסיון הרב שיש לנו וגם הציוד המיוחד לתיקון דלתות שברשותנו למנעולנים בצפון נדע לתקן כל תקלה בדלת שלבם גם אם מדובר בדלת טרוקה וגם ובמידה שיש צורך בפריצת הדלת שלכם בבית.

לא חברים מצבים שלקוח המגיע לביתו או למקום עבודתו ונמצא מול דלת נעולה או דלת תקולה שלא נפתחת והמנעול לא מגיב וגם ידיות בדלת שנפלו או לא תקינות  אצלנו במנעולנים בצפון הארץ ניתן לכם שירות זול והוגן לדלתות בבתים או בבתי עסק בכל אזור הצפון ולכל ישוב בצפון הארץ, למשל תיקון דלתות קריות או מנעולן דלתות בחיפה, מגדל העמק, נוף הגליל, בעפולה, ביקנעם, בטבריה, בצפת ובכל עיר בצפון 7 ימים בשבוע והכולל בסופי שבוע. היה ואתם בסיטואציה זו הסירו דאגה כי במנעולן בצפון קיים שירות זמין שאפשרי לקבל שירות במנעולנות בתים ותיקוני דלתות לכל הישובים בצפון בטלפון 0529252323 ומיד נגיע אליכם.

תיקון הדלתות תבוצע ללא נזק תוך מתן אחריות על העבודה.

* המומחים בתיקוני הדלתות עבורכם לתיקוני הדלתות ברחבי הצפון– מנעולן דלתות שהוא גם יתקן לדלת מנעול לא תקין או צלינדר של מנעול שחדל מלהסתובב בתוך המנעול.
מנעולנים בצפון שמתקן דלתות אצלנו מחזיק תעודת מנעולן תקפה עם תעודת יושר מהמשטרה מומלץ מאוד שהזמנת מנעולן של בתים לברר האם עברו ונסיוניו בתיקון הדלתות רב או מועט גם בכדי לחסוך אי נעימויות מחוסר ניסיון ועוד בתחום מנעולנות הדלתות ותיקון המנעולים וגם שלא יהיה חאפר ולא מקצועי שיכול להוות לכם נזק בדלת בבמקום תיקונה של הדלת.
*כדאי לבחוק מנעולן דירות ומתקן דלתות עם קבלות בלבד- כי עסק תיקון הדלתות חשוב מאוד ועדין!
*בדוק ועשה סקר מחירים – כי מומחה בדלתות הוא מנעולן בצפון הארץ שייתן לכם עבודת דלתות ותיקון הדלתות בבית בצורה מקצועית והוגנת ביותר.

הדלתות שמנעולנים בצפון מתקנים? 

    • תיקון דלתות כניסה פלדלת-  ישנן עבודות שמתחלקות לתקלות שגורמות לדלת לא להינעל עקב צורך באיזון הדלת או תיקון מנגנון הדלת שעושה רעשי חריקות וגם מנעול דלת ישן ופגום שלא פותח לנו את הדלת, תקלות נוספות שיש בדלת שצריך לכוון או להחליף סף תחתון בדלת הנפוץ בעיקר בדלתות פלדה רב בריח ודלת שריונית חסם, דלת פל רז ועוד. 
    • תיקון דלתות רב בריח פלדה -בפלדלות ישנן דלתות ישנות וגם דלתות חדשות בישראל, תיקון דלת נפוצה מאוד בישראל ובצפון היא דלת רב בריח, דלת חסם שריונית פל רז ודלת רשפים. וגם תיקוני דלתות אש ולדלתות אחרי פריצה של כיבוי אש .
    • תיקוני דלת עץ בצפון– תקלות רבות בדלתות עץ נגרמות מרטיבות בתחתית הדלתות או במשקופים או שעברו פריצה לא מקצועית, במצב שכזה מנעולנים בצפון מתקנים את דלתות העץ או את המשקופים על ידי שפכטל של עץ את דלת העץ או את המשקוף מציוד הנמצא אצל מנעולן בצפון בשביל לתקן את הדלתות, אנו עוסקים בקיצורי דלתות עץ לחדרים לאחר ריצוף או פרק מרטיבות בדלת, לדלתות מעץ מותקנים מנעולי 101 חבויים ומנעולים צרים למיניהם,  מנעולי פאבלוק אמריקאיים ועוד.
    • תיקוני דלתות אלומיניום בצפון הארץ –  כמו בדלתות עץ כנ"ל באלמיניום יש המנעולים חבויים עם מנעול 101 ומנעול צר.
    • גם בדלתות אלמיניום קיים מידי פעם לקצר את הדלת לאחר ריצוף.
    •  דלתות זכוכית- שקיימות בחנויות וקניונים וחנויות יוקרה גם זקוקות לתקן את דלתות מזכוכית, יש לדלתות מזכוכית מנעולים שנקראים מנעולי חובקי זכוכית, ומנעול צר לדלתות מזכוכית, מנגנון צר ומנעולי רול לדלתות מזכוכית , מנעולים ממספר מידות, תקלה מאוד נפוצה בדלת זכוכית היא משאבת דלת רצפתית ישנה או לא מכוונת של דלת זכוכית מוצר זה נקרא מחזיר דלת רצפתי שחייבים להעניק לו יש שגרת תיקונים וצריכים לפעמים לכוון אותו או להחליפו.
    • תחום נוסף במקצוע תיקון הדלתות הוא תיקון דלתות הממ"ד- לתיקוני דלתות הממ”ד לא חסרות תקלות בדלתות הממד לדוגמת איזון דלתות הממד, קיצור דלת ממד לאחר הריצוף, החלפת פרזולים וידיות לדלתות ממד, פריצת דלת ממ"ד והחלפת גומיות לדלתות ממד והתקנת מנעול כספת לדלת ממ”ד.
    • התקנת ידות בהלה דלתות אש- ידיות הבהלה ודלתות אש נמצאות ומחויבות באולמות הומי אדם או מעל 100 איש המחויב בהתקנה למניעת דוחק ואסונות אש בעת פאניקה. במנעולן בצפון  אנו המומחים בתיקון דלתות אש ובהתקנת ידיות בהלה לדלתות אש.

תיקון דלתות פלדלה בכניסה לדירה

מנעולן מתמחה ומקצוען בתיקון דלתות פלדלה בבכל ישוב בצפון הארץ

נגיע בזריזות אליכם לתקן לכם את הדלת בבית.

מתי כדאי לכם להזמין מנעולן שמומחה בתיקון דלתות ?

-הדלת נטרקה עלינו ואנחנו בחוץ והמפתח נשאר בדלת מבפנים 

-המפתח נשבר לנו בחור המנעול ללא אפשרות לחלץ או לסובב 

-הדלת עושה רעש וגם הדלת לא מכוונת ויש צורך לאזן את הדלת 

– מפתח של הבית שלכם אבד וללא הצלחה להיכנס הביתה

קצת  על מנעולן בצפון בתיקון הדלתות

חברת מנעולנים המומחים בתיקוני דלתות שנים לא מועטות בתחום הדלתות, שנדע לתקן את כל בעיית הדלתות בבית שלכם בלי נזק לדלת ובמחיר נוח ובדרך הכי טובה שיש.

מנעולן של בתים ממנעולנים בצפון שזמינים 24 שעות ויבוא אליכם לביתכם תוך 25 דקות ויבוא ויתקן לכם את הדלת והמנעולים והדלתות של הדירה מהטובים שיש בתחום מנעולני הדלתות.

מקצוע תיקון הדלתות הנו וותיק בשבילנו  והלקוח תמיד יקבל מענה מהיר והוגן לתיקון הדלתות והמנעולים שבבית שלכם או במקום עבודתכם.

על מנעולן הדלתות צורך להחזיק תעודת מתקין דלתות

מנעולן בצפון 24/7
 כידוע לכם קורס המנעולנות הוא קורס שכל אדם זכאי לו וניתן לרכוש את קורס המנעולן דלתות גם בהשתלמות  ובסלי הקורסים, כמו רבים מהמקצועות גם מנעולן ואנשי דלתות זאת אומרת שכל אחד יכול להיות מתקן דלתות, לכן יש לשים לב לפני שאתם מזמינים מנעולן לדעת את מי הזמנתם אליכם הביתה ולא מדובר בעבריין ולא במתקן דלתות מקצוען, חובה לבקש תעודת מקצוע מנעולן דלתות ואף תעודת יושר מהמשטרה עקב נושא כה רגיש שכזה לכן מומלץ לבדוק את רקע מנעולן הדלתות שהזמנתם . בכדי שתהיו בטוחים  שהזמנתם מנעולן לדלתות ולא בפורץ, אנו במנעולן בצפון דאגנו שלכל מנעולן בצוות יחזיק בתעודות הללו  והתמחות בתיקון הדלתות. אנו גם עובדים כספקים של משטרת ישראל, עיריות ומועצות אזוריות, חברות הייטק ונותני שרות לבתי עסקים, למפעלים, מוסדות חינוך וכמובן לציבור הפרטי .

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ