סביר להניח שחבריכם, משפחתכם ועמיתיהם השתמשו בעבר במנעולן רכב. מה עושים נהגים אם יש להם בעיה במנעול הרכב או אפילו במנגנון הנעילה של הרכב שלהם?

גם אם כבר לא קשה למצוא מנעולן

זה עדיין יכול להיות הימור. להלן 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את המנעולנים המתאימים לרכב ולעזור לכם לחזור לרכב ולדרך. אנו מקווים כי המחירים המוצגים והבעיות השונות שמנעולן יפתור יעזרו לכם למצוא שירות מפתח שתוכלו להרשות לעצמכם. להלן נדון באחד מהמצבים הרבים שבהם אנו יכולים למצוא אותך שעבורם תוכל לטעון את נעילת הרכב שלך ולדון על מה אתה עשוי לחייב אותם.

 

מנעולנים מקצוענים  ויודעים לפתור כמעט כל בעיה שיש לכם במנעול הרכב

חפש הצעת מחיר לפני ששירות המנעולן מהצפון שלך יתחיל לעבוד כדי לראות מה כלול ומה אתה גובה. המנעולן ישלח אותך אוטומטית למיקום שלך ויחשב את עלות המנעול ואת כל העלויות מסביב.

השירות שלנו מיומן ומומחה

כך שנוכל לתת לך את השקט והשלווה שאתה צריך כדי לעשות סידורים, לקחת את ילדיך לבית הספר, לנסוע לעבודה או אפילו לעשות קניה במכולת. אנו יכולים להתחיל לתקן את מנעול הרכב – מצבר שבור לרכבכם או כל תקלה שונה ברכב.

 

אבל זה עדיין קורה עם מכוניות בנות כמה שנים בלבד, וקשה לעשות מכונית חדשה לגמרי, אבל לא כל כך קשה עבור מכונית מדגם ישן יותר.

 

אם אתה מקצוען ומעוניין בקריירה כמנעולן

אנו מוותרים על התשלום עבור ותיקים. אם אי פעם היית נעול – המפתח שלך – ברכב או אם אתה או עזרה אחרת בפירוק זקוקים, אתה יכול להחליט להינעל מחוץ לרכב שלך. עכשיו אתה יודע מה יכול נעילת מכונית לעשות כדי לפתוח את המכונית עבורך כאשר המפתחות נעולים בפנים. לאחר החלפת אביזרי הנעילה בדלת הכניסה, תוכלו גם למצוא את מיקום הרכב שלכם.

 

אם נבדקת על ידי מנעולן מטבריה או נותן שירות אחר, באפשרותך להשתמש ברשימת הבדיקות שלנו עם שבע נקודות עבור כל מועמד כדי לבדוק את שבע הנקודות עבור כל מועמד.

אם אתם נמצאים באזור בטוח

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להתקשר למנעולן רכב, אך לא כל המדינות דורשות רישיון לשירותי מנעולן. ודא שלשירות המנעולן הפוטנציאלי שלך יש רישיון. אם המפתח שלך שבר את המפתח שנועל את מכוניתך, מנעול לרכב יכול לפתוח את מכוניתך עבורך. ניתן לעבוד גם על מנעולי הדלתות של המכונית וצילינדרים באמצעות הברגה, תיקון, החלפה או התקנה של הצילינדרים.

 

אתה יכול להחליף מנעולים או לתקן אותם בחנות תיקונים כדי לתקן אותם, או לשכור ספק שירותים שימלא את המכל בפעם הבאה שייגמר לך הדלק.