מנעולן בחדרה

אנשים בעלי כוונות טובות מניחים שדיון המכבד את האמצעים של המבולבלים מהביטחון כביכול של מנעולנים מציע פרימיום לחוסר יושר ומראה לאחרים כיצד להיות לא ישרים. אני לא יכול להתעקש ברצינות שידע על העובדות האמיתיות יהיה בסופו של דבר טוב יותר עבור שני הצדדים. כבוד כלכלי וספק חברתי מתחילים בשאלה האם נכון לדון בביטחון ובחוסר הביטחון של מנעולנים מחדרה באופן כה גלוי.

במאה ה -18, בניית מנעולים הסתבכה הרבה יותר ומסגריות התמקדו לעתים קרובות בתיקון ובניית מנעולים. הם עשו מנעולים בחדרה שלמים ביד במשך שעות – חותכים ברגים ועושים הרבה תיוק. עם עליית הייצור ההמוני בזול, רוב המנעולים הוסבו לייצור המוני מודרני – פריטי ייצור ותוקנו על ידי חילופי חלקים. נושא הגילוי המלא הועלה במחלוקת מהמאה ה -19 בשאלה האם יש לשמור בסוד על פגיעות במערכות מפתח בקהילת שירותי המפתח או לחשוף אותם בפני הציבור.

מנעולנים מורשים בחדרה הוכנסו להודו בסוף המאה ה -19, בתנאי שמנעולנים יקבלו רישיון מסוכנות האבטחה הפרטית. יש לשמור את הרישיון אצל האדם בכל עת, לשלם אותו במזומן, בחשבון בנק או בחשבון בחברת אבטחה פרטית, ולשמור אותו באופן אישי למשך זמן מה.

מי שהורשע בעבירה או עבירה (למעט הפרות תעבורה) בווירג'יניה או בכל תחום שיפוט אחר, חייב למלא טופס היסטוריה פלילי משלים המפרט את כל רישומי המבחן או המבחן. שר העבודה שוקל עבירות ועבירות קודמות כנגד גורמים סטטוטוריים, לרבות גילו של המבקש, עבר פלילי וגורמים אחרים כאשר הוא מחליט אם להעניק רישיון או לא. עליו לתעד את הרישום הפלילי שלו ולעבור גם בדיקת רישום פלילי, המאשר כי המשטרה אינו מבוקש כעת. חייב להיות רשום אצל איגוד המנעולנים הקיים בחדרה עבור כל עסק במחוז, ואסור לו להיות ברירת מחדל למזונות ילדים.

כדי לקבל רישיון נהיגה, על המבקש להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף וניסיון נהיגה של שנתיים לפחות. לחלופין, הוא יכול לעבור קורס נהיגה של ארבעים ושמונה שעות, ולאחריו מבחן נהיגה מלא.

דרישות הקורס של המנעולנים משתנות וישנן גרסאות עם דרישות מינימליות הדורשות פחות אימונים, בעוד שהגרסה המלאה מלמדת מיומנויות מתקדמות ולוקחת זמן רב יותר. החוק אינו מחייב הכשרה פורמלית, אך המעסיק מנפיק תעודת הכשרה פשוטה. כדי לקבוע את רמת ההסמכה שלך, הסמכה על ידי יצרן או עמותת מנעולנים היא בדרך כלל קריטריון תקף יותר מאשר תעודה סופית. מנעולנים מחדרה חייבים להחליט אם עליהם לקרוא לעצמם "מנעולנים", האם הם בעלי הכשרה מלאה או לא. נראה שהזמן שבילה כחניך הוא קריטי, ולכן מעסיקים מוציאים "תעודות הכשרה" פשוטות עבור מי שעבד עם חניכות.

רבים הם גם יועצי אבטחה, אך לא לכולם יש את הכישורים והידע של שירות מפתח. מיושמים רבדים שונים של אבטחה, ומיומנויות או ידע נוסף מסכלים את מטרתו של יועץ האבטחה ליישם אותם.

בכל הנוגע לאבטחה פיזית, עבודתו של שירות מפתח כרוכה לעיתים בזיהוי הסיכון לאדם או למוסד, ואז המלצה ויישום השילוב המתאים של ציוד ומדיניות ליצירת שכבת אבטחה העולה על הרווח הסביר של פולשים או תוקפים. תזוזה זו, אם כי על חשבון הלקוח, לרוב חשובה מאוד ודורשת מנעולן מוסמך ובקיא כדי לקבוע את אמצעי האבטחה הנדרשים העולים על עלויות סבירות. הדרכה והסמכה נוספת נדרשים לניהול שכבות האבטחה השונות כגון בקרת גישה, איתור פריצות ומניעת בקרת פריצות.

באוסטרליה, מנעולנים פוטנציאליים חייבים לסיים קורס הכשרה דו-שנתי שנמשך עד לסיום הלימודים ושאותו הם מסיימים. חניכים חייבים להיות בעלי רישיון ועשויים לספק שירותים מסוימים רק בפיקוח מנעולן בחדרה מורשה או מורה למנעולן מוסמך.

הוא המציא את המנעול הראשון בג'ימי בשנת 1916 והציע את PS25 לכל מי שיכול היה לבחור או לפרוץ את אחד המנעולים שלו. הוא זכה בפרס שהממשלה פיתתה עבור מנעול שלא ניתן היה לפתוח במפתח משלו. קבוצת Banham עדיין מציעה את המנעול המוגן בפטנט ויכולה לפתוח אותו באמצעות פתיחתו באמצעות מקש מכל לוח המקשים בסחר המנעולים הגדול בעולם בלונדון.

הארי סורף ייסד את חברת Master Lock בשנת 1921 ופטנט על מנעול משופר בשנת 1924, מנעול מוגן מפלדה מורכבת. הוא המציא את מנעול רב בריח האוטומטי הראשון – ומנעול הבריח, ולינוס ייל ג'וניור שיפר את נעילת אביו באמצעות מפתח שטוח קטן עם קצוות משוננים שהיוו את הבסיס למנעול תוף העט המודרני. רוברט בארון רשם פטנט על המנעול הכפול, המתגלגל בשנת 1778, "השיפור הסביר הראשון של אבטחת המנעולים".

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ