פורץ כספת

רצים, רוכבי אופניים וגנגסטרים בריטיים הורשעו ברצח שני גנגסטרים יריבים. שלושת הגברים נמנים עם קבוצת גנגסטרים העומדים היום בפני 135 שנות מאסר בבית המשפט של כתר ליברפול. פורץ כספת התבטא נגד האיום המתמשך על חייו לאחר שנחשף שהוא כבר נפגע מניסיון התנקשות. GPS נצפה ושלושה מחבריו, בעוד שלושה גברים נוספים היו בין השלושה שהורשעו ברצח שלושה יריבים.

כנופיית פשע מאורגנת גדולה שהביאה סמים כמו קראק קוקאין, הרואין ואמפטמינים לארץ המערב נכלאה במשך 218 שנים בסך הכל. הכנופיה בת 26 החזקים החלה בסדרת עונשים בהיקף של כמעט 173 שנה לאחר שהמשטרה ניפצה כנופיית סמים באזור ליברפול במארס אשתקד. הם נכלאו לאחר שפורצי הכספת הביאה פחד לקהילה המקומית עם כלי נשק כמו רובי סער AK-47.

פורץ כספת, בראשות שני אחים מכפר סטוקברידג ', הציפה את בריטניה בקוקאין והייתה אחראית לאלימות מרהיבה בליברפול. כוחות מיוחדים ביצעו סדרת שוד מתוקשר, שרובם מבוקשים בקשר לרצח שוטר באזור ליברפול במרץ אשתקד. בראדלי הועבר לבית המשפט לכתר של ליברפול באוטובוס כלא לאחר שנעצר על ידי שוטרים בביתו ברחוב סנט מרי, סטוקברידג'שיר, בבוקר ה- 23 במרץ בחודש שעבר.

אדון הסמים נעצר וננזף בטורקיה בשנת 2010 על ידי הסוכנות לפשע המאורגן בבריטניה (NCA) לאחר שהיה קשור להברחת קנאביס לכאורה. השוטרים עצרו 118 חברי כנופיה שביצעו עבירות באזור ליברפול בין 2010 ל 2014, כולל כמה מעשי רצח ושוד. כדי להרתיע, לאתר וללכוד פעילות פלילית, נערכו סיורי אופניים באזורים בהם בוצעו עבירות פליליות במחיר 47 לשעה. כנופיית הכבישים המהירים נמצאת במתח ובאיום מכיוון שהם עושים עבודה מסוג זה באותה עת.

משטרת ליברפול אמרה שזו הייתה הפעם הראשונה שהם ראו את הפעולה, אך היא נותרה רגועה – למרות הדיווחים על התוקפים שהתרגשו יתר על המידה בפאב בשם אינגלנוק שבמרכז העיר. עדויות המשטרה, שהתבססו על ניתוח רשומות הטלפון וחודשי המעקב, נתנו לגנגסטרים תובנה לגבי השיטות בהן השתמשו עבריינים מודרניים וכיצד הם מכים. בתקופה הוויקטוריאנית היה צפון ודרום, שהיו מנוקדים ברחובות העיר. הקרטל הראשון כזה הוקם בבריטניה. כמה מהפושעים הידועים לשמצה בעשור האחרון הופצו במבצע של 12 חודשים שסיפק תובנה יוצאת דופן בעולם התחתון של ליברפול.

פורץ כספת שמע כי חברי הכנופיה מטורקווי, פיינטון ומניוטון אבוט הועברו לליברפול. הם התגוררו בליברפול, והם היו אחראים למגוון פשעים, כולל שוד, פריצה וסחר בסמים. המנהיגים השתמשו בכוח כדי להגן על מדשאותיהם עד ה- 31 באוקטובר 2019, אז הם אמורים להידון בבית משפט השלום בליברפול ביום שלישי, 30 באוקטובר 2018.

הצילומים הראו כי העבריינים מסתובבים במכונית כדי לבדוק הדלת הייתה נעולה. לאחר מכן הם עברו לרכב הבא לפני שגנבו פריטים אחרים מדלת הנהג ומצד הנוסע ברכב וכן מהדלת האחורית.

ישנם מספר צעדים שתוכלו לנקוט בכדי להפוך את הרכב שלכם לפחות למטרה לגנבים. הסר את כל החפצים הגלויים מהרכב; אם אתה משאיר חפצים גלויים על המכונית, אתה היעד. רוב הרכוש הגנוב נותר באזור הראייה, שם כל מי שעובר עם מכוניתו רואה אותו שוכב. אם אתה רואה מה חסר, אתה לא צריך להיכנס, מכיוון שהדבר יכול להשמיד את הראיות הדרושות כדי לתפוס את הפורצים. על האדם לדווח על כך למשטרה על ידי התבוננות בהם מביטים דרך חלונות הרכב וקוראים למשטרה. אנו יודעים כי ניתן לפתור תיקים פליליים רבים אם אזרחים יוזמים להתקשר למספר 911 כדי לדווח על התקדמות הפשע. אם הפריצה כבר התרחשה, התקשר למוקד הפשע של משרד שריף במחוז הידאלגו (9 – 1 – 888 – 745 – 4357).

על ידי ביצוע טיפים מועילים אלה, פורץ כספת יכול לעזור למשטרת אחוזות וילטון להגן על רכושך. זכרו שכדי למנוע את נפילת הקורבן לפריצת רכב עליכם להוציא חפצי ערך מרכבכם, לנעול אותו במקום בטוח ולנעול את הרכב. כשאתה משאיר את המכונית שלך, אל תיקח איתך חפצי ערך כשאתה נמצא בתא המטען או מחוץ לטווח ראייה, ואל תיקח איתך חפצי ערך כשאתה עוזב את הרכב.

אם המפתח שלך נגנב, הבעיה רק מחמירה בכך שאין לך נתונים אישיים או לוחיות רישוי. אל תכלול מידע אישי במפתח, ואם הוא נגנב, רק תחמיר את הבעיות.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן
לחיוג לחץ כאןוואטסאפ